Latvijas TālrunisApr 83 minSEOKāpēc lokālais SEO ir svarīgs tavam biznesam?Vai vēlies, lai par tava uzņēmuma produktiem vai pakalpojumiem uzzina iedzīvotāji noteiktā reģionā, pilsētā vai apkaimē? Tad parūpējies...
Latvijas TālrunisApr 23 minFacebook reklāmaGoogle ADS vai Facebook ADS – ko izvēlēties?Maksas reklāmas ir viens no ātrākajiem veidiem, kā parūpēties par to, lai uzņēmumu pamana interneta vidē. Ar to palīdzību iespējams...
Latvijas TālrunisMar 267 minSEOSEO draudzīgi attēli kā mērķauditorijas magnēts: 8 padomi, kā optimizēt attēlus tavā mājaslapāKā panākt, lai attēli tavā mājaslapā kļūtu par jaudīgu magnētu, kas piesaista papildu apmeklētāju plūsmu tavai vietnei? Īsā atbilde –...
Latvijas TālrunisMar 195 minLinkedIn5 LinkedIn tendences, kas var nospēlēt būtisku lomu biznesa attīstībāAttīstot biznesu, ir būtiski nodrošināt uzņēmuma klātbūtni visos kanālos, kur uzturas tā mērķauditorija, tādējādi paverot sev plašākas...
Latvijas TālrunisMar 54 minBiznesa profiliKā uzņēmumam ātrāk nokļūt klientu redzeslokā?Esi jauns uzņēmums un prāto, kā lai tava mērķauditorija par tevi ātrāk uzzina? Vai varbūt biznesā esi jau kādu laiku, bet vēlies, lai...
Latvijas TālrunisFeb 265 minGoogle my businessKāpēc un kā optimizēt Google Business profilu?Digitālajā laikmetā biznesa redzamība Google kļuvusi par absolūtu nepieciešamību – uzņēmumiem ir svarīgi būt tur, kur uzturas to...
Latvijas TālrunisFeb 195 minGoogle ADS5 rekomendācijas, kā veicināt pārdošanu ar Google ADSKā uzņēmumam kļūt pamanāmākam interneta vidē un palielināt pārdošanas apjomus? Viens no pasaulē pieprasītākajiem digitālā mārketinga...
Latvijas TālrunisFeb 126 minDigitālais mārketings7 sociālo mediju tendences, ko vērts zināt uzņēmumam 2024. gadāCik liela vieta atvēlēta sociālajiem tīkliem tava uzņēmuma mārketinga stratēģijā? Neatkarīgi no tā, vai līdz šim lielāks uzsvars likts uz...
Latvijas TālrunisJan 306 minDigitālais mārketingsKā pielāgot reklāmu savai mērķauditorijai, neizmantojot 3. pušu sīkfailus?Ja tava mājaslapa vēl joprojām izmanto 3. pušu sīkfailus – analītiskos datus, kas ļauj izzināt interneta lietotāju darbības internetā un...